Dansk Skolesangbog atter på lager

Nyt oplag nu.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Hus
12.08.14

Dansk Friskoleforenings røde sangbog "Dansk Skolesangbog" (6. udgave) er blevet genoptrykt, så nu kan du igen bestille sangbøgerne. Det er tredje gang, foreningen laver et genoptryk af denne udgave.

Dansk Skolesangbog har en historisk-poetisk linie med børnesange, salmer, årstidssange, folkeviser, bibelske sange, kærlighedssange og meget mere.

OBS! 3. oplag har en ny forstærket indbinding.

Du kan bestille sangbøgerne via vores shop. Stk. pris 205 kr. inkl. moms. Der er 30% rabat ved køb af 20 stk. og derover.