DCUM tilbyder gratis oplæg om arbejdet med indeklima

Dansk Center for Undervisnings Miljø (DCUM) tilbyder gratis oplæg om, hvordan man arbejder pædagogisk med indeklimaet.
Af: Ole Carl Pedersen, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
26.08.22

Hvad skal man være opmærksom på i forhold til arbejdet med indeklima, og hvordan kan man tilgå dette arbejde?

I efteråret 2022 tilbyder DCUM oplæg af ca. 45 minutters varighed om indeklima og koblingen til den pædagogiske praksis.

I oplægget vil man blandt andet høre mere om typiske indeklimaudfordringer på en skole som jeres, hvordan man selv kan undersøge indeklimaet og hvordan man selv kan arbejde med både tekniske og pædagogiske indeklimaløsninger. I oplægget vil der være plads til dialog og spørgsmål, så det er muligt at få sparring på indeklimasituationen på jeres skole.

Tildelingen af oplæg sker efter 'først-til-mølle'-princippet, så det gælder om at være hurtig.

LÆS MERE HER.