Der er stadig pladser på ’Ledelse af fri skole’, FRISKOLERNEs tre-dages lederkursus

Enkelte studiekredse har stadig ledige pladser på FRISKOLERNEs tre-dages lederkursus ’Ledelse af fri skole’, der afholdes den 19.-21. januar 2022. Men vent ikke for længe med at tilmelde dig. Se programmet, og læs mere om indholdet her.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
13.12.21

Lederudvikling tilpasset ledere fra friskole og dagtilbud
’Ledelse af fri skole’ er FRISKOLERNEs tre-dages lederkursus for dig, der er leder på en fri grundskole eller i skolens tilknyttede dagtilbud.

Kurset er bygget op af fire studiekredse, der hver især adresserer de udfordringer, en leder på en fri, holdningsbåret grundskole møder i sin hverdag.

I løbet af de tre kursusdage er der, udover det faglige indhold, både tid og rum til alt det ’andet’; erfaringsudveksling og videndeling med andre sledere

Sammensæt din egen lederuddannelse
Uanset hvor længe du har været leder, så vil du - over en årrække – med dette kursus kunne sammensætte din egen lederuddannelse, og hvert år tilføje nye perspektiver.

De udbudte studiekredse varierer fra år til år, nogle udbydes kun én gang, andre gentages hvert år. Fælles er, at de altid har en ny vinkel eller et nyt perspektiv på ledelsesopgaven og lederrollen.

Der er stadig enkelte pladser at få på en af de fire studiekredse:
# 1 Find mod og styrke i din lederrolle: Dilemmaer, værdier, værktøjer og arbejdsmiljø
# 2 God ledelse - Mellem idealer og realiteter
# 3 Personaleledelse: Ansættelse, opsigelse og de svære samtaler
# 4 Skolens økonomi: Økonomistyring som ledelsesredskab

Se, hvad du får med dig hjem fra de to studiekredse - og resten af programmet her.

Tilmeldingsfrist 6. januar 2022.

Se hele programmet her