Dzenana Causevic stopper i Friskolernes Hus

Dzenana har fået ny ansættelse i TekniqArbejdsgiverne, som er en del af Dansk Arbejdsgiverforening. Vi må derfor tage afsked med hende i Friskolernes Hus.
Af: Søren Stein Brinck, Friskolernes Hus
Presse & politik , Administration
24.01.23

Efter 7,5 gode år er det desværre blevet tid til at sende vores juridiske konsulent Dzenana Causevic videre. Dzenana har fået ansættelse i TekniqArbejdsgiverne som er en del af Dansk Arbejdsgiverforening og vil fremover skulle bistå arbejdsgivere i deres personalesager. Dzenana har senest opkvalificeret sine kompetencer ved at uddanne sig til advokat, og hun skal derfor nu også prøve kræfter med at føre sager i retten.

Dzenana er højt skattet – både blandt kolleger og foreningens mange medlemsskoler, som har nydt gavn af hendes store faglighed og engagement. Hun har med stor indsigt, viden og flid været med til at professionalisere rådgivningen på det juridiske område i Friskolernes Hus.

Heldigvis er Dzenana stadig friskoleforælder, så vi glæder os til at se hende til Landsmødet på Comwell i Kolding i slutningen af april.

Vi ønsker Dzenana alt det bedste for fremtiden.

Dzenana starter nyt arbejde fra 1. februar. Processen med at finde Dzenanas afløser er i fuld gang.

På vegne af alle medarbejdere i Friskolernes Hus.
Søren Brinck