Efterårets bestyrelseskurser online og åbne for tilmelding

Har jeres friskoles bestyrelse endnu ikke været med på et af FRISKOLERNEs Introduktionskurser for bestyrelser, eller skal bestyrelsen afsted igen, så er efterårets kurser nu online og åbne for tilmelding.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
17.05.21

Hvert år afholder FRISKOLERNE en række 3-timers introduktionskurser, der giver et grundig indblik i bestyrelsens arbejde på en friskole.

Fra september til december inviterer vi til i alt fire kurser på friskoler forskellige steder i landet. Der er fire kurser mere under planlægning til 2022.

På kurserne kommer vi omkring både lovgivning, opgave- og ansvarsfordeling, økonomi og personaleforhold ligesom I får rig mulighed for videndeling med de øvrige deltagere, både fra egen og andre skoler.

Både for erfarne og nyvalgte bestyrelsesmedlemmer
Kurset er både for erfarne nyvalgte bestyrelsesmedlemmer, og FRISKOLERNE opfordrer til, at den samlede bestyrelse deltager.

På kurset møder du Peter Mondrup, konsulent og souschef, FRISKOLERNE, og Søren Stein Brinck, sekretariatsleder, FRISKOLERNE.

Se de aktuelle bestyrelseskurser i kursuskalenderen