Endnu et nyt ansigt i Friskolernes Hus

En stor, varm velkomst til Pia Vium Strandridder, der startede den 17. april som konsulent i Friskolernes Hus. Pia vil især tage sig af personalesager, GDPR, løn og pension og dagtilbud.
Af: Søren Stein Brinck, Friskolernes Hus
17.05.23

Ny konsulent i Friskolernes Hus
Den 17. april 2023 bød vi i Friskolernes Hus velkommen til vores nye kollega Pia Vium Strandridder, der er ansat som konsulent.

Pia kommer fra en stilling som skolesekretær på Rødding Friskole og Børnehave Sønderjylland gennem 10 år, men er oprindeligt uddannet som jurist og har i en årrække arbejdet som advokat.
Pia kommer bl.a. til at beskæftige sig med personalesager, GDPR, løn og pension og dagtilbud.

Et stort velkommen til Pia, som allerede er rigtig godt i gang med de nye opgaver i Friskolernes Hus.
Tag godt imod Pia, både i rådgivningen på telefonen og når I møder hende fx på vores kurser.