Kunstværk udloddet til fordel for børn i krig

Indsamling ved landsmøde endte med 14.300 kr.
04.05.22

Ved landsmødet lørdag den 30. april kunne deltagerne gennem donationer til Red Barnet være med i lodtrækningen om et kunstværk af Rene Jacobsen.

Deltagerne kunne følge med i tilblivelsen af kunstværket i løbet af lørdagen, hvor Rene Jacobsen havde indrettet et hjørne med plads til kreativ udfoldelse. I løbet af dagen tonede ansigterne af Kierkegaard, Grundtvig og H. C. Andersen frem på lærredet.

Der blev i alt indsamlet 14.300 kr. til Red Barnets arbejde med at hjælpe børn i krig.

Lørdag aften blev vinderen fundet. Stort tillykke til Kirstine Koch Kjærsgaard, som er ansat på Ollerup Friskole.

Mere om Rene Jacobsen