Mere end 100 'Syng, snak og spis'-arrangementer i 2023

'Det Danmark, der synger sammen, hører sammen', og med mere end 100 lokale 'Syng, snak og spis'-arrangementer i 2023, er der rig lejlighed til at opleve og dyrke både fællessang og de lokale fællesskaber.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer
02.02.23

FRISKOLERNE inviterer sammen med Efterskolerne og Højskolerne, til Syng, spis og snak hele 2023.

Med mere end 100 arrangementer i kalenderen, er der helt sikkert også et i nærheden af dig.

Projektets ide er at sprede glæden og værdien ved fællessang i hele samfundet. Dette sker på landets frie skoler, hvor fællessang, fællesspisning og gode samtaler skaber møder mellem mennesker fra alle samfundets lag med intentionen om at inspirere flere til at synge sammen – i foreninger, i hjemmet og på arbejdspladser.
Projektet er støttet af Nordea-fonden

Find et arrangement nær dig her