Netværksmøde om prøvefri skoler

Dansk Friskoleforening inviterer til netværksmøde tirsdag den 6. juni kl. 14-17 i Friskolernes Hus om prøvefri skoler
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer
26.04.17

På netværksmødet skal vi dele viden, erfaringer og skærpe kommunikationen og argumenterne for og i mod prøvefri skole.

Samtidig stiller vi spørgsmålet, hvad kan vi bruge hinanden til? Skal der laves et netværk for prøvefrie grundskoler?

Vi har inviteret Kirsten Thomsen, skoleleder på Gjerndrup Friskole til at komme med et oplæg om den ideologiske vinkel - hvorfor har vi valgt at være prøvefri?
Derefter skal vi se eksempler på, hvordan vi så laver prøvefri skole i praksis?

Invitationen gælder alle medlemsskoler - både jer, der allerede er prøvefri og jer, der blot er nysgerrige, eller overvejer at blive en prøvefri skole.

Det er gratis at deltage, men tilmelding nødvendigt senest 1. juni 2017.