Søg netværksmidler fra FRISKOLERNE til jeres næste netværksarrangement

Lav et netværksarrangement, der samler deltagere fra flere medlemsskoler, og søg støtte fra FRISKOLERNEs netværkspulje.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer , Administration
03.10.23

Hvert år afsætter FRISKOLERNE et beløb til netværksskabende arrangementer mellem medlemsskoler.
Det gør vi for at skabe de bedste betingelser for inspiration, faglig og personlig udvikling på og mellem skolerne.

Sådan søger I støtte
Alle medlemsskoler kan søge om støtte til et arrangement, der samler deltagere fra flere skoler. Deltagere kan være både forældre, lærere, ledere, pædagoger eller andre ansatte tilknyttet en friskole.

Ansøgning om støtte skal ske før arrangementet afholdes og via denne formular.
Støtten kan bruges som bidrag til dækning af udgiften til undervisere og oplægsholdere.

Ansøgninger behandles individuelt og efter betingelser, der kan læses mere om her.
Midlerne tildeles efter 'først-til-mølle'-princippet, og så længe der er midler i puljen.

Læs mere om støtte til netværksarrangementer her.