Tilmelding til kurser i skoleårets planlægning 2024-2025 er åben

Tag med på workshop med fokus på planlægning af det kommende skoleårs arbejdstid for såvel skolens lærere, pædagoger samt teknisk/administrativ personale. Der er tre workshops at vælge imellem, og der er åbent for tilmelding nu.
Af: Tove Dohn, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
23.01.24

Kom på forkant med næste skoleår med planlægning af det kommende skoleårs arbejdstid for såvel skolens lærere, pædagoger samt teknisk/administrativ personale. Vi tager udgangspunkt i FRISKOLERNEs nyeste værktøjer til arbejdstidsplanlægning.

Planlægningsværktøjerne lever op til de nyeste arbejdstidsregler, og kan med stor fordel bruges til løbende ændringer, statusopgørelser samt opgørelse ved normperiodens afslutning.

På kurset veksler vi imellem kursus i brugen af ovennævnte værktøjer og workshops hvor hver enkelt skole arbejder med egne ansattes arbejdstid. Vi opfordrer til, at der deltager mindst to fra hver skole.

Skal du med? De tre workshops i planlægning af det kommende skoleår 2024-2025 er der nu åben for tilmelding.

10.-12. april: 3 dages kursus/workshop for mindre øvede

30.4.-1. maj: 2 dages workshop for øvede

13.-15. maj: 3 dages workshop for mindre øvede

NB. Alle kurser afholdes på Brogaarden i Strib ved Middelfart.