Vil du sidde bag roret i en Frirumsdebat?

Med mere end 170 uddannede Debatpiloter spreder Frirummet sig ud over hele Danmark. Vi har dog fortsat brug for flere demokratiske ildsjæle til at afholde og facilitere debatter.
Af: Malene Lund Smidt, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
14.08.19

Vil du selv være Debatpilot? Eller kender du en kollega, forstander eller skoleleder, som vil være med til at værne om og udvikle vores demokrati? Så sæt kryds i kalenderen i september eller november, hvor Frirummet afholder de næste Debatpilotuddannelser. Er du lærer, leder eller bestyrelsesmedlem på en fri skole, kan du også tilmelde dig uddannelsen.

Debatpilotuddannelse #12
Tirsdag den 24. september (kl. 9.00) til onsdag den 25. september (kl. 16.30) på Liselund Møde- og Kursussted.

Debatpilotuddannelse #13
Onsdag den 20. november (kl. 9.00) til torsdag den 21. november (kl. 16.30) på Egmont Højskolen.

Du kan læse mere om Debatpilotuddannelsen HER

Tilmelding og spørgsmål sendes til emil(at)frirummet.org.