Webinar: Brug børnenes perspektiver til at booste deres leg

EVA inviterer til gratis webinar med fokus på, hvordan du som pædagogisk personale kan bruge børnenes perspektiver til at understøtte deres leg. Læs mere her.
Af: Ole Carl Petersen, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
04.04.24

Hvad viser og fortæller børn om deres leg i børnehaven? Hvornår er det sjovt, og hvornår er det rigtig svært? Og hvordan kan I bruges børnenes perspektiver til at skabe endnu bedre muligheder for, at de kan udfolde sig og knytte relationer i leg?

EVA inviterer til webinar om netop dette torsdag d. 18. april 2024 kl. 12.00 - 12.45.

Program:

• Boost det fysiske læringsmiljø til leg: Hvad er vigtigt for børnene? Laura Detlefsen, seniorkonsulent ved EVA
  • Kom med i leg! Hvilke strategier anvender børn for at komme med i leg – og hvad virker? Astrid Lundby, seniorkonsulent ved EVA
  • Hvordan kan pædagogisk personale og ledelse arbejde med at understøtte børns leg i praksis? Interview med dagtilbudsleder Kamilla Frost, daglig leder i Græstedgård, Børnehusene Kokkedal
  • Spørgsmål fra jer!

Udgangspunktet for webinaret er bl.a. EVA’s rapport ”Børneperspektiver på deltagelsesmuligheder i leg” (2023). Webinaret henvender sig til pædagogisk personale, pædagogiske ledere, pædagogiske konsulenter og undervisere på pædagogiske uddannelser.

TILMELD DIG WEBINARET