I Friskolernes Hus vil vi altid gerne være opdaterede på medlemsskolernes bestyrelsesformænd og -personer samt skoleleder, da vi løbende udsender mails med relevant information til dem.
Har I fået ny bestyrelsesformand?
Da det er sæson for generalforsamlinger, og der dermed potentielt er kommet nye bestyrelser på plads, må I meget gerne tjekke, om vi har de rigtige oplysninger fra jeres skole.
I kan selv ændre i de oplysninger, FRISKOLERNE har om jer ved at logge ind med jeres personlige profil i FRISKOLERNEs digitale medlemsportal.
Vi har brug for formandens/-personens fulde navn, E-mail samt meget gerne mobilnummer. Vær opmærksom på, at mailadresse offentliggøres på friskolekortet på vores hjemmeside.
Vejledning til den digitale medlemsportal
Skal der ændres i enkelte ansatte/tilknyttedes oplysninger, kan skoleleder og administrative medarbejdere ændre i dette.
Det er vigtigt, at man logger ind som 'sig selv' med ens personlige emailadresse.
Se evt. denne vejledning til den digitale medlemsportal.
Hvis I oplever udfordringer eller har spørgsmål til dette, så kontakt Birgitte Bahlke Gram på T: 62613013 eller skriv til birgitte(at)friskolerne.dk.